יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

חופשה מהחופשה... חפשו אותנו בברצלונה!

קודם כל ולפני הכל אתחיל בתירוץ קטן (קטן אבל מוצדק!). מערכת החשמל בסירה עובדת בעיקר על מתח של 12 וולט, אם יש רצון להשתמש במתח של 220 וולט (על מנת להטעין מחשב לדוגמא) מפעילים מכשיר שנקרא אינוורטר והוא ממיר את המתח מ12 ל220 וולט. האינוורטר שלנו שבק חיים. בעודי יושבת בבית קפה ומגרדת כל דקת טעינה עד לעצירה בתחנה הבאה, ארטור מנסה להחזירו לפעולה... אז אנא סלחו לי על הפוסט הקצרצר ועל התדירות הנמוכה.

ההורים של ארטור הגיעו לברצלונה בזמן שאנחנו עגנו עם הסירה במאון שבאי מינורקה. על מנת לפגוש אותם, השארנו את קרוזה ברציף במאון וקפצנו על מעבורת של תשע שעות לברצלונה, "חופשה מהחופשה"... יומיים בברצלונה המדהימה איזה כיף!
קרוזה נשארה תחת שמיים מעוננים וגשומים, ולנו נותר להביט עליה מירכתי המעבורת נשטפת ונוטפת.
בדרך ישבנו לכוס קפה במעבורת המפלצתית, והצצנו מהחלון על סירת מפרש שמיטלטלת בין הגלים, הרגשה משונה להביט מהצד אחרי מספר חודשים שהתרגלנו להתנדנד מצד לצד.

את היומיים הבאים העברנו כמו תיירים למופת, ולא פסחנו על אף אתר שיש לעיר להציע. החל בבית של גואל, ברמבלה כולל השוק המגניב שהיא מציעה ועד למוזיאון הימי ליד הכיכר של קולומבוס.
מעבר לפגישה מהנה עם משפחה שמגיעה לבקר, שמחנו להתרענן במלון עם מקלחת חמימה ואמיתית וארוחות מעולות. יומיים שעברו מהר מדי... :)

ועכשיו לתמונות...



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה