יום ראשון, 24 במאי 2015

טעימה קטנטנה מקפריסין

24.5.15
אתמול היה ערב שבועות, ולא כל כך הספקנו לחגוג אותו. אחר הצהריים איטקין הכינה עוגה גבינה מדהימה! אחת כזו עם ג'לטין שיחזיק אותה יציבה ממש כמו עוגות מהקונדיטוריה. כדי שהעוגה תישמר בצורת עיגול עד שתתקרר במקרר, איטקין אילתרה אחלה של פתרון לעניין. היא עטפה את ההיקף שלה בשני פסי פלסטיק עבים שייצרו עיגול וכדי לשמור אותם במקום היא סגרה סביבם באנד יחסית גדול.
אז בערב איחור, אכלנו את העוגה עם יין לבן מתקתק לאחר ארוחה טובה שאיטקין דאגה לה.





26.5.15
בבוקר השכמתי את ארטור לריצת בוקר. יצאנו יחד מהמרינה לכיוון הגבעות שמעבר לכביש. עלינו בריצה לתצפית בגבעה ומשם ראינו את קו החוף, ששדרג לי את ריצת הבוקר בכמה רמות.
בצהריים עלתה רוח מתאימה לגלישת קייט. הוצאנו את הציוד מתאי האכסון בסירה ויצאנו לכיוון החוף. היה אחלה של סשן, רוח טובה, ים יחסית רגוע, והכי חשוב- היינו רק שלושתינו במים! ושום גולש נוסף חוץ מאיתנו. ממש מגרש פרטי.









בערב התכנון הוא לצאת לכיוון התחנה הבאה, קסטלוריזו שביוון. לפני היציאה ישבנו בקוק-פיט, הסתכלנו על התחזית במחשב והתאפסנו על מסלול הפלגה מסויים בהתאם לצפוי. הסתכלנו על כיווני הרוחות שצפויות לנשוב במהלך ארבעת הימים הבאים, ועל פיהן החלטנו מה בערך יהיה המסלול שלנו. ישנם הרבה שיקולים במכלול התוכנית. לדוגמא: כמה שפחות שעות מנוע (כי אנחנו עדיין לא סומכים עליו בעיניים עצומות), עדיפות להתחמק מאיזורים בהם הרוח מתחזקת מעבר למה אנחנו מסוגלים, הפלגה קצרה ככל שניתן בהתאם לנתונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה